Hoe controleer je bewegingsziekte

Gratis stockfoto met #binnen, aantrekkelijk mooi, Aziatisch meisje
Ik weet dat we allemaal wel eens last hebben van bewegingsziekte op zee als we de horizon langzaam zien bewegen, of op de achterkant van ons hoofd als we omhoog kijken naar de horizon of als we op de uitkijk staan naar bomen die in de verte bewegen. Wat er kan gebeuren is dat ons evenwicht wordt aangetast en het resultaat is dat ons lichaam de stress van deze situaties niet aankan, waardoor je je duizelig gaat voelen. Niet al deze situaties doen zich echter altijd voor, dus wees gerust dat er remedies zijn voor zelfs die gevallen die niet onder de remedies voor reisziekte vallen.
Oefenen en geluk navigeren
Concentreer je op de lichaamsspieren en versterk ze door oefeningen te doen, concentreer je op het afstemmen van je zintuigen en zodra je in je lichaam voelt dat je nu in een staat van kalmte bent door het verhogen van je innerlijke hartslag, haal je diep adem en beweeg je langzaam naar je voeten. Concentreer je op wat je voeten doen en hoe ze bewegen. Beweeg langzaam van de toppen van je tenen naar de toppen van je hielen en concentreer je precies op waar je handen aan elke kant van je lichaam zijn en waar je voeten zijn – Sense for Movement
Ademhalingstoepassingen
Ademhalingstoepassingen werken heel goed en zijn onmiddellijk wanneer je in je lichaam voelt dat je in een staat van kalmte bent. Sluit gewoon uw ogen en stel u voor dat er een luchtkolom boven u is, stijg op en wanneer u de hoogst mogelijke hoogte hebt bereikt, dwing uzelf dan langzaam naar beneden. Wanneer u de bodem bereikt, dwing uzelf dan zo weinig mogelijk naar beneden en adem dan in terwijl u teruggaat naar de hoogte waarop u begon. Probeer deze oefening tien keer te doen en werk toe naar drie keer per dag gedurende twintig seconden.
Ga vervolgens zitten of liggen. Wanneer u comfortabel zit, voert u de ademhalingsoefeningen uit zoals u zou doen wanneer u staat. Wanneer u stevig in uw stoel zit, opent u uw rug en legt u één hand op uw borst (reik naar uw hart) en één hand op uw buik. Dit belast de buikspieren en zal uw buikspieren omhoog brengen uit het bekken. Dit versterkt de kracht en flexibiliteit van de buikspieren en is ook een mooie manier om de romp in evenwicht te brengen.
Vervolgens gaan we over op buigen. Opnieuw zullen we ons richten op de kracht en controle van de buikspieren als we buigen. Als u zit, reik dan naar uw voeten en trek uzelf naar beneden met uw voeten. Buig vanuit het middel, trek de spieren in naar uw ruggengraat en houd dit een paar seconden vast voordat u ze loslaat. Wanneer u gebogen bent, reik dan door uw benen en rust enkele ogenblikken in deze positie alvorens weer recht te komen. Herhaal deze oefening vijf keer en werk toe naar drie keer per dag drie keer per dag gedurende zeven dagen per week.
Goed vochtafdrijvend middel
Er zijn veel voedingsmiddelen die u kunnen helpen uw urinefrequentie onder controle te houden. pompoenpitten, broccoli, pruimen, gerimpelde bananen, watermeloen, uien en soda.
o de maag uitschakelen
o de blaas onderdrukken
o verergert de symptomen van de menopauze bij vrouwen
o de gezonde slaap bevorderen.
This entry was posted in My Blog. Bookmark the permalink.